Klik hier om in te loggen
Je bent momenteel niet ingelogd
Topic Re: Bugs Youtube Downloader woensdag 5 maart 2014 om 22:57
Joster
6 posts
Hey sinds kort laad Youtube Downloader geen info meer, ik gebruik versie 2.1.0
Wanneer ik op 'openen' klik, komen er geen opties te staan bij stap twee en drie.
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenwoensdag 5 maart 2014 om 22:57
RoelVB
Webmaster
108 posts
Bedankt voor de melding.
Dit punt staat voor vanavond op de planning om te onderzoeken.
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendendonderdag 6 maart 2014 om 20:06
RoelVB
Webmaster
108 posts
Er is een nieuwe versie beschikbaar.
http://roelvb.nl/download/129-Youtube%20Downloader%202
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendendonderdag 6 maart 2014 om 20:49
Carharttguy
Administrator
46 posts
Beste Roel, ik probeerde vandaag het audio kanaal van een video te downloaden, en hij geeft een downloaderror. Ik downloadde dus het audio kanaal + optie om naar mp3 te converteren.

Deze video: https://www.youtube.com/watch?v=xPU8OAjjS4k

Edit: Als ik de link de textbox plak, en dan op openen duw, duurt het toch ook wel ettelijke seconden voor de info beschikbaar komt, en de UI hangt tijdens deze actie, weet niet of dat de bedoeling is.

Laatst bewerkt door Carharttguy op maandag 23 juni 2014 om 19:12
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenmaandag 23 juni 2014 om 19:11
RoelVB
Webmaster
108 posts
Mathias,

Sorry voor het hele late antwoord.
De video betreft een een video van VEVO deze zijn extra beveiligd. Deze beveiliging heb ik in een voorgaande versie ooit gekraakt, maar dit lukt helaas niet meer.
Ik zal zorgen dat dit in een volgende versie netjes afgevangen wordt met een foutmelding.

Het hangen van de interface komt door een "bug" in het .Net framework. Ik kan daar een workaround voor maken, maar tot op heden niet gedaan omdat het niet zo'n ramp is.
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenzaterdag 12 juli 2014 om 12:31