Klik hier om in te loggen
Je bent momenteel niet ingelogd
Topic Mssngr dicovery :/ dinsdag 14 oktober 2008 om 20:16
HackMsn
1 posts
kheb ovrtlangs mssngr gedownload, ik downloade ht en merkte dat het maar een rot programma was en hb het direct verwijdrd (moest mn pc opnieuw op starten want er zat een soort slot op :/ ) nu is het verwijderd maar wel als ik msn opstart komt er msn dicovry.dll loader niet gevonde ga naar onze website op het forum voor hulp...iemand weet hoe ik deze foutmelding kan wegkrijgen? ( mn Msn opnieuw instalere?)

Thanx
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendendinsdag 14 oktober 2008 om 20:16
RoelVB
Webmaster
108 posts
Als je het nog niet hebt gedaan zou ik eerst proberen msn opnieuw te installeren.
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenwoensdag 15 oktober 2008 om 0:23
Carharttguy
Administrator
46 posts
Quote: HackMsn
kheb ovrtlangs mssngr gedownload, ik downloade ht en merkte dat het maar een rot programma was en hb het direct verwijdrd (moest mn pc opnieuw op starten want er zat een soort slot op :/ ) nu is het verwijderd maar wel als ik msn opstart komt er msn dicovry.dll loader niet gevonde ga naar onze website op het forum voor hulp...iemand weet hoe ik deze foutmelding kan wegkrijgen? ( mn Msn opnieuw instalere?)

Thanx


Heb ik ook gehad, kan het zijn dat je de beta had? Iedereen heeft er last van dan. Je zou systeemherstel kunnen proberen. Weet niet of dat wel werkt, ik had gewoon pc geformateerd, het was toch nodig dusja.. Smiley
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenmaandag 10 november 2008 om 17:55