Klik hier om in te loggen
Je bent momenteel niet ingelogd
Topic MP3 player/ ipod opladen op vakanyie vrijdag 14 maart 2008 om 20:14
Psvhoolie
8 posts
Standaard MP3 speler opladen via USB maar geen adapter?
Handleiding

MP3 speler opladen via USB en op vakantie zonder computer en zonder een dure adapter te willen kopen?

Je bent op vakantie, je neemt je super deluxe Ipod Video mee, maar je hebt alles behalve zin om geld uit te geven aan zo'n belachelijk dure oplader, dan heb ik hier de oplossing voor je!

Koop een USB Hub die op het stroomnet staat aangesloten, zoals de USB 2.0 HUB van Sitecom (7 poorts) of de USB 2.0 HUB van Sitecom (4 poorts)! Die staat aangesloten op het lichtnet en laadt je MP3 Speler op zonder dat je je computer hoeft aan te zetten, ideaal voor op vakantie!

Deze ervaring wilde ik graag met jullie delen, omdat ik jullie dan minstens 20? bespaar
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenvrijdag 14 maart 2008 om 20:14
IVisionz
2 posts
Een nep (niet van Apple) - usb oplader heb je ook al van de mediamarkt voor 5 euro. En tegenwoordig komen er veel meer apparaten die je via usb moet opladen zoals de laders van HTC zijn ook USB. Ik kreeg zelf zon usb lader bij mn iPhone 4 Smiley
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenwoensdag 3 augustus 2011 om 1:45