Klik hier om in te loggen
Je bent momenteel niet ingelogd
Topic Runescape client maandag 27 augustus 2007 om 19:18
Dreadypeetje
4 posts
Hallo, ik had even een vraagje voor roel,

Ik wil namelijk een runescape client voor mezelf maken, en gewoon via een WebBrowser in VB.NET 2008 Beta.

Ik werk op Windows Vista, en als ik gewoon test, dan komt volgende fout erop:

AccesViolationException Was Unhandeld
-------------------------------------
Poging tot het lezen of schrijven van beveiligd geheugen. Dit duidt er vaak op dat ander geheugen is beschadigd.

Als ik gewoon via de internetbrowser ga, dan werkt het wel, ook als ik het compile, en dan probeer, werkt mijn programmatje niet.

Hoe zou dit komen, en wat kan ik hieraan doen om dat op te lossen?

Alvast bedankt!
Groeten,
Dreadypeetje
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenmaandag 27 augustus 2007 om 19:18
RoelVB
Webmaster
108 posts
het lijk het meeste op een bug in VB.NET 2008 Beta

je zou het dus in een andere VB versie kunnen proberen...
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenmaandag 27 augustus 2007 om 20:08
Dreadypeetje
4 posts
mja, dat kan, ik ga het eens proberen in visual basic 6.0, kan je even uitleggen ook, hoe je de webbrowser dan laat mee aanpassen enzo aan je form-groote als je het resized? of als je maximalieerd?

Alvast bedankt
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenmaandag 27 augustus 2007 om 21:37
RoelVB
Webmaster
108 posts
mee laten resize:
Code
1
2
3
Private Sub Form_Resize()
Webbrowser.Width = Me.Width
Webbrowser.Height = Me.Height

Smiley
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendendinsdag 28 augustus 2007 om 16:34
Dreadypeetje
4 posts
Quote: Roelvb
mee laten resize:
[....]

Smiley


thx ^^

maar kheb nu eens visual studio 2005 geinstalleerd op vista, en nu werkt het, het ging niet, omdat ik het niet via administrator uitvoerde, mar nu werkt het zonder problemen Smiley

Btw, hoe maak je zo een install wizard gelijk bij pc-info ?
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenwoensdag 29 augustus 2007 om 1:13
RoelVB
Webmaster
108 posts
Installer van PC-Info is gemaakt met NSIS (Nullsoft Scriptable Install System)

kijk hier voor meer info Smiley
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenwoensdag 29 augustus 2007 om 13:10