Klik hier om in te loggen
Je bent momenteel niet ingelogd
Topic "Mass bericht"? vrijdag 15 juni 2007 om 21:28
Carharttguy
Administrator
46 posts
Is het moeilijk om een zogenaamd "mass bericht" te sturen? je weet wel je typt eerst een bericht in een textbox, klikt op een button, en je bericht word verstuurd naar alle leden in je msn lijst die online zijn.

Is hier een simpele code voor?
als het te moeilijk is moet je je moeite niet doen :p

mvg carharttguy
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenvrijdag 15 juni 2007 om 21:28
RoelVB
Webmaster
108 posts
dit is geloof ik niet meet mogelijk sinds versie 5.0
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenzaterdag 16 juni 2007 om 11:22
Carharttguy
Administrator
46 posts
aaah, ok bedankt
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenzaterdag 16 juni 2007 om 19:49
Vegras
2 posts
ik geloof het eigenlijk wel...
je moet dan eerst alle online leden van je lijst in een array zetten (ofzo), en ze dan (dus eigenlijk 1 voor 1) een bericht sturen. Dit gaat dan wel met sendkeys, maarja...
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendendonderdag 15 mei 2008 om 17:33
Carharttguy
Administrator
46 posts
Quote: Vegras
ik geloof het eigenlijk wel...
je moet dan eerst alle online leden van je lijst in een array zetten (ofzo), en ze dan (dus eigenlijk 1 voor 1) een bericht sturen. Dit gaat dan wel met sendkeys, maarja...


Heb ik ooit geprobeerd, lukt niet, de functie zelf loopt vast na een 10-15 personen, is er niet voor geschiktSmiley
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenwoensdag 4 februari 2009 om 19:14