Klik hier om in te loggen
Je bent momenteel niet ingelogd
Topic Idee Youtube Downloader maandag 24 maart 2014 om 23:29
Carharttguy
Administrator
46 posts
Hallo!

Er zijn veel downloaders op de markt, goede en minder goede. De downloader van jou vind ik een hele goede.
Het enigste wat ik mis, en in geen enkele andere downloader kan vinden, is het in bulk downloaden van youtube video's.

Misschien is het wel een goed idee om dat te implementeren, om je zo ook te onderscheiden van andere apps?
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenmaandag 24 maart 2014 om 23:29
RoelVB
Webmaster
108 posts
Hé Mathias,

Dat is lang geleden.

Ik zal je dan eens wat grappigs vertellen. Youtube Downloader 2 had in eerste instantie een bulk download mogelijkheid moeten krijgen.
Maar om een gebruiksvriendelijke downloader te houden bedacht ik om een simple en advanced versie te maken, je raad het al, de advanced versie is er nooit gekomen.

Feedback van gebruikers is voor mij heel belangrijk om gemotiveerd te blijven.
Dus kans dat vanwege je bericht toch de advanced versie er komt.

Ik denk dat het belangrijk is dat ik eerst de mogelijkheid maak om losse video en audio stream na het downloaden weer samen te voegen.
Daarna pas begin aan de mogelijkheid tot bulk downloaden.
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendendinsdag 25 maart 2014 om 19:25
Carharttguy
Administrator
46 posts
Hoi Roel,

Inderdaad veel te lang geleden, ik neem contact met je op via een persoonlijk bericht.
Het is me inderdaad al opgevallen dat je heel hard naar de feedback luistert op het forum.

Ik kijk dan ook wel uit naar een bulk versie van jouw downloader.
Maar ik begrijp best dat video en audio streams samenvoegen prioriteit heeft!

Keep up the good work!
Reageer Quote dit bericht Bewerken Privé bericht zendenwoensdag 26 maart 2014 om 12:27